خانما مای بیبی سایز صفر چند بسته بخرم؟؟

۸ پاسخ

من یدونه گرفتم

من کلا صفر نخریدم فعلا دو بسته ۱ از دوتا مارک جدا خریدم اگه یوقتی به یکی حساسیت داشت لنگ نمونم

یه بسته کوچیک

یکی چون ممکن کوچیک باشه

من سر دخترم یکی گرفتم اضافه اومد
۱ بگیر خیالت راحت تره

من دوتا گرفتم

صفر برای نارسا هست یک بخر

ی بسته کافی

سوال های مرتبط

مامان نورا 🩷 مامان نورا 🩷 ۳ ماهگی
مامان گل آفتابگردون مامان گل آفتابگردون ۱۲ ماهگی
مامان محمدهیرا💙👶 مامان محمدهیرا💙👶 ۸ ماهگی