خانما من چند بسته مای بیبی بخرم و چه سایز هایی

۴ پاسخ

سایز پوشک ب وزن نینی بستگی داره؟میگن مولفیکس بهتره بچه من توسونو میگن ریزمیزه هست سایزصفر بگیرم؟

یه بسته یک بخر یه بسته صفر
زیاد هم نگیر‌ چون ممکنه بچه حساسیت داشته باشه

من دو تا سایز 1 گرفتم

فعلا یک بسته سایز یک بخر

سوال های مرتبط

مامان آقارادمهر🩵 مامان آقارادمهر🩵 ۳ ماهگی
مامان نورا 🩷 مامان نورا 🩷 ۳ ماهگی
مامان محمدهیرا💙👶 مامان محمدهیرا💙👶 ۸ ماهگی