۵ پاسخ

سایز ۱ و ۲از هر کدوم دو بسته بقیه اش برو رو کارتونی

سایز ۰ برای بچه های ۲ و نیم کیلو هست(رو خودش نوشته نارس) بچت سه رو رد کرد دیگه لازمت نمیشه ۱ و دو و سه بگیر.برندش اگر پوست بچه حساس نباشه مهم نیست مای بیبی رو بیشتر بچه ها می افته

میگن مای بیبی بخری حساسیت نداره

من 2 بسته یک گرفتم

یه بسته صفر بخر یه بسته یک

سوال های مرتبط

مامان نورا 🩷 مامان نورا 🩷 ۳ ماهگی
مامان آقارادمهر🩵 مامان آقارادمهر🩵 ۳ ماهگی