مامانا چ‌ مارکی چ سایزی مای بیبی بخرم؟

۵ پاسخ

من مای بیبی سایز یک گرفتم

سایزصفر مناسبهه حتی اگ بچت ۴کیلو باشه

من مای بیبی سایز صفر و یک گرفتم باز کردم تفاوتی نداره همون ۱ بگیر

مای بیبی صفر مولفیکس بزرگتر از مای بیبیه اگر بچه ریزه تنها ما بیبی بهش میخوره و مولفیکس برا بدو تولد کوچکترین سایزشم بزرگ میشه

مولفیکس سایز یک

سوال های مرتبط

مامان ای‍🌙لین🧸✨ مامان ای‍🌙لین🧸✨ ۱۳ ماهگی
مامان فندق👶💙 مامان فندق👶💙 تولد
مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 ۴ ماهگی