خانوما مای بیبی چ مارکی خوبه؟

۱۱ پاسخ

صد درصد مای بیبی

صدرصد مولفیکس

من به پیشنهاد خیلیا فعلا دو بسته کوچیک هانیز گرفتم ببینم چجوریه، اگه خوب نبود مای بی بی میگیرم

من برا دخترم مای بیبی استفاده کردم راضی بودم برا پسرمم همونو میگیرم همه جاهم در دسترسه حتی سوپرمارکت

مای بیبی

مای بیبی خودش ی مارک هست باید بگی چ پوشکی

مابیبی مولفیکس

اگر منظورتون اینه چه پوشکی خوبه من از مای بیبی راضی ام
یه عالمه مولفیکس خریده بودم‌ اما اصلا راضی نبودم چسبش باز میشه. پس هم میده

من فعلا به بسته صفر خریدم برند خود مای بیبی برا بیمارستان

ما بیبی

من سر بچه اولم مولفیکس بستم اینیکی هم مولفیکس گرفتم
مای بیبی نساخت بهش

سوال های مرتبط

مامان لیانا 🤱🏻🎀 مامان لیانا 🤱🏻🎀 ۸ ماهگی
مامان ای‍🌙لین🧸✨ مامان ای‍🌙لین🧸✨ ۱۳ ماهگی
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی