کلا مای بی بی و مولفیکس جنسشون مثل قبل نیست ، بچه دوبار جیش کنه از هم وا میره
من فعلا یدونه مای بی بی سایز صفر خریدم
مای بیبی حساسیتش کمتره من مای بیبی گرفتم اونروز ۳۵۰تومن بسته ۴۰عددیسایز۱
بهترین مارک مولفیکسه
بعدش مای بی بی
حدود700 فک کنم
من که مولفیکس گرفتم
همون مارک مای بی بی
مولفیکس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.