۱۰ پاسخ

مای بیبی بگیر

من سایز یک گرفتم
نمیدونم صفر نیازه حتما بگیرم یا ن

هانیز از مای بی بی و مولفیکس بهتره

من سایز ۰ هم ی بسته میگیرم محض احتیاط

سایز یک تا. چند ماهگی استفاده میشه

مای بیبی خوبه

مارک مای بی بی سایز یک

مولفیکس سایز ۱

مولفیکس و هانیز
سایز یک

مارک مای بیبی و سایز ۱

سوال های مرتبط

مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 ۴ ماهگی