۲ پاسخ

بستگی به رشد بچه داره
ولی سایز 1 حداقل 4 تا استفاده میشه
البته من دخترم دور از جون بچه ها بخاطر الرژیش اسهال بود خیلی پوشک استفاده میکردم ولی خب بنظرم 4 تا مصرف میشه

اطلاعاتی که دوستام بهم دادن اینجوری بود که هر بسته ۴۴ تایی مای‌بیبی برای یک هفته مصرف بچه است. و وزن روی بسته سایز ۱ هم از ۳ کیلو تا ۵ کیلو هست، هر بچه میانگین ماهیانه ۱ کیلو وزن اضافه میکنه پس اگر شما فرزندتون ۳ کیلویی بدنیا بیاد برای ۲ ماه سایز ۱ مصرف میکنید که میشه بین ۶ تا ۸ بسته.

سوال های مرتبط

مامان سپهر💙 مامان سپهر💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آقا کیان 🥰😍 مامان آقا کیان 🥰😍 ۱۲ ماهگی