دوستان سایز ۱ و ۲ و۳ پوشک چند بسته بخرم؟

۵ پاسخ

من مولفیکس دوتا ۲۰ تایی سایز ۱ خدیدم

من از ۱دوبسته از سایز ۲ سه بسته از سایز ۳ هنوز نگرفتم ولی بگیرم ۴ بسته میگیرم من سایز ۰ نگرفتم ولی دیدم همه میگن نیاز میشه اونم یه بسته کوچیک میگیرم

بستگی به سایز و وزن بچه داره ولی هر کدوم حداقل ۳ـ۴ تا نیازت میشه

تا میتونی بگیر بذار اونجا من تا چهار از هر کدوم سه چهارتا گرفتم چون گرون میشه

منم موندم اصلا چه مارکی بگیرم

سوال های مرتبط

مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وششم بارداری
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان سپهر💙 مامان سپهر💙 روزهای ابتدایی تولد