۶ پاسخ

فعلا اضافه نگیر یدونه یک بخر بعضی پوشک ها بچه ها حساسیت دارن باید عوض کنی مارک دیگه بخری، قیمت مناسب هم مولفیکس و مای بی بی هست

من مولفیکس خریدم یه بسته بیست تایی، 2 تا 5 کیلو، یه بسته 40 تایی 3 تا 6 کیلو

من سر دخترم که با وزن ۲/۸۵۰ به دنیا اومد ۴ تا بسته سایز یک استفاده کردم. سایز ۲ تقریبا دو برابر.

سایز صفر هم یه بسته کافیه

سلام اگه بچتون پسر هست و میخواین تا 40 روز یا دوماه ختنه ش کنین تا وقتی ختنه ش نکردین سایز 1 خوبه بعدش سایز 2 که اذیت نشه

یه بسته ۱ بگیر ما بقی ۲ بگیر

سوال های مرتبط

مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد