من ۱ بسته سایز صفر مارک مای بیبی گرفتم ۲ تا بسته هم سایز ۱ مارک مولفیکس
من فعلا یدونه سایز یک مولفیکس گرفتم اگر حساسیت نداشت میرم چند تا دیگه هم میگیرم
بنظرم صفرو یک یک بسته بگیر که خدایی نکرده اگه دیدی حساسیت داره ضرر نشه
مارک مای بی بی حساسیت زا نیست ولی یه بسته بگیر چون زود کوچیکم میشه براش
سلام من برای پسرم ۱ بسته گرفتم ولی وقتی بدنیا اومد دیدم بهش حساسیت داره و برند پوشکشو عوض کردم،سر بارداری دومم همین کارو انجام میدم چون ممکنه پوست بچه به پوشکی که گرفتیم حساس باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.