مامانا مای بی بی سایز صفر چند بسته بگیرم چندتایی

۵ پاسخ

ی بسته 22تایی برا اولش کافیه عزیزم.

من وزن بچم رو گفت ۲۹۰۰ حالا تا زایمان کنم دیگ ۳ کیلو ب بالا میشه بنظرتون سایز صفر استفاده نمیشه لباس یا مای بی بی

اول وزن بچه رو ببین چنده بعد بگیر،من اصلا سایز صفر استفاده نداشتم،نوزاد زیر ۲۵۰۰ سایز صفر مصرف داره

صبر کن ببین وزن بچت چقدره اگ ۳ بود سایز ۱ بگیر

من به بسته بزرگ و یه بسته کوچیک استفاده کردم

سوال های مرتبط

مامان تودلیم آیدا  💖 مامان تودلیم آیدا 💖 ۷ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته سی‌وهفتم بارداری