بچه ببین چند کیلوئه تو سونو بالای ۳ بود ۱ بگیر
برای بیمارستان سایز صفر خوبه
یک بخر
صفر خوبه دخترم ۲۹۰۰بود صفر بستم چندتا دونه میخوای ۱ببر بر احتیاط
سایز صفر عزیزم من دخترم ۳کیلو بود صفر اندازهش شد
من بچم زیر دو کیلو هست صفر خریدم
دختر من ۳۲۰۰ به دنیا اومد تا ۲۰ روزگی صفر اندازه ش بود
هردو بخر
صفر بهتره یک بزرگه
من بچم ۲کیلو ۸۰۰ بود یک گرفتم .صفر اذیت میکنه رد میندازه
صد درصد صفر
صفر بگیر..اگ مولفیکس میگیری صفر نداره یک بگیر
عزیزم هم یه صفر بگبر هم یه دونه یک بلخره ب درد میخوره چون بستگی داره ب جسه بچت
من سایز صفر یه بسته کوچیک گرفتم گفتم شاید نیاز بشه بقیشو یک گرفتم
سونو رشت رفتید یا آخرین سونوگرافی وزن بچه از ۲۵۰۰ بیشتر بوده ۱ بخر گلم
صفر عزیزم
صفر بگیرید
من یک بردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.