صفر یک خیلی بزرگه براش
من یک گرفتم
برند مای بی بی
چون میگن صفر ممکنه سایز نشه و بند نافم اذیت کنه
من صفر بردم ب کارم نیومد اندازه دخترم نبود شانس اوردم بیمارستان داد
صفر عزیزم
بچه اگه سه کیلو باشه یک مناسبه.ریز باشه لایدن صفر بگیری
اگر مولفیکس میبری همون یک
اگر مای بیبی میبری صفر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.