۸ پاسخ

من صفر خریدم

من فقط یک بسته صفر خریدم محض احتیاط میبرم . یکم میبرم

صفر برای نارس است اگه هم خریدی کم بخر چون زود کوچیک میشن من همیشه یک خریدم چون بچه هام 3کیلو به بالا بودن

من بچه داداشم ۳۴۰۰بود دوتا صفر استفاده کرد.برای همین منم صفر خریدم

یک.. اکه کم وزن یا نارس باشه صفر

یک بسته صفر کافیه

بازم بستگی داره وزنش چقدر باشه آخرای بارداری ۱ بسته صفر ببر بقیه ۱ بگیر

یه بسته صفر کافیه

سوال های مرتبط