۱۰ پاسخ

رو بسته پوشکا نوشته مناسب چه وزنی هستش .مثلا مای بیبی سایز ۱ برا ۳ تا ۶ کیلوعه

من هر دو رو گرفتم محض احتیاط

من یه بسته صفر گرفتم یه بسته یک
برای بیمارستان صفر میبرم

یک دیگه صفر برای زیر سه کیلو مخصوص دو کیلوییاست

یک

من یک گرفتم

بستگی به وزن بچه ات داره بر طبق آخرین سونوی که میدی بگیر من یک گرفتم نیاز بود بعدا صفر میگیرم

۱ بگیر

من صفر خریدم و تا الان صفره
و تا یه ماه دیگه ام قطعا صفره
بستگی به وزن بچه داره ۲۷۰۰ بچم

عزیزم حتماصفربگیر نیاز میشه برای روزای اول

سوال های مرتبط

مامان ریزه میزه💓 مامان ریزه میزه💓 روزهای ابتدایی تولد