واسه ساک بیمارستانش پوشک چه سایزی بزارم!؟
صفر یا یک؟

۱۰ پاسخ

صفر رو زده تا ۲.۵ کیلو من نگرفتم اصلا
یک رو زده ۲.۵ تا ۵ کیلو
اگر میدونی نی‌نی‌بالای ۳ میشه یک ببر

جفتشم‌ببر

سونو وزن که رفتی مناسب اون بردار

من ۱گرفتم حالا دیگه نمیدانم به درد بخور

صفر بردار

صفر که تعدادش کمه واسه روز اول برای بچه های زیر سه کیلو مناسبه بعدش یک خوبه

صفر دیگه

من صفر برداشتم

یک
صفر برا زیر ۲۸۰۰ هست

صفر عزيزم

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه روزهای ابتدایی تولد