۱۱ پاسخ

سایز صفر

والا من دخترم ۳۴۰۰بود بازم صفر یه بسته استفاده شد

صفر گرفتم
یک هم گرفتم

صفر کوچیکه.اگر ۳ونیم کیلو به بالا باشه صفر نگیری

من پسرم بدنیا اومد۳۲۰۰ بود صفر براش خوب بود

من یه بسته کوچک صفر گرفتم.
نمیخواستم صفر بگیرم ولی تو فروشگاه دیدم بسته اش کوچولو و گودی بود خریدم😍😍
فک کنم ۳ و خورده ای هم دنیا بیاد یه بسته صفر استفاده شه براش

من سایز یک گرفتم

هر دو

من سایز یک گرفتم برابچه 2تا 5میشه

من پرسیدم گفت صفر برای بچه نارس یا در حد ۲ و نیم کیلو ایناس

اگه صدکش بالاس یک اگه پنجاه ایناس صفر

سوال های مرتبط

مامان راشن و روشا مامان راشن و روشا روزهای ابتدایی تولد
مامان ریزه میزه💓 مامان ریزه میزه💓 روزهای ابتدایی تولد