خانما برا پوشک اولیه چه سایزی بخرم صفر بخرم یا یک؟؟؟

۳ پاسخ

سایز صفر بخر گلم
من پسرم ۳۷۰۰بود وزنش سایز یک بزرگ بود براش
تا ۱۰روز یا۲هفته اول معمولا صفر استفاده میشه
الانم سایز صفر گرفتم
بسته ۲۲عددی بگیر که زود تموم شه
چون برا چن روزه بعدش انشالله سایز یک

یک
اگه بچه کم وزن باشع صفر نیاز میشه
بچه هایی که زیر ۳کیلو باشند صفر ولی بالا باشه یک

یک
صفر دور از جان بچتون برای نارس ها هست

سوال های مرتبط

مامان 🐣آرکان👼🏻 مامان 🐣آرکان👼🏻 ۴ ماهگی