من تا یک هفته و نیم سایز سفر مای بیبی میبستم وزن بچمم ۳۷۰۰بود
بستگی به وزن بچه داره من ۳۳۰۰ بود تا ۱۰ روزگی از صفر استفاده کردم بعدش یک گرفتم
ملفیکس مای بیبی حساسیت میده
صفر نخر اصلا کاربرد نداره همون یک خوبه
من مای بیبی استفاده میکنم فعلا که خوبه
من مولفيكس خريدم
سايز ٠ برا نوزاد نارس هست همه يك ميخرن
سایز یک
من مای بیبی میخرم خیلی راضیم
صفر نخر عزیزم یک بخر صفر خیلی کوچیکه من بچم۳۲۰۰ بدنیا اومد یک بستم الان یکم کوچیک شده
من سر بچه اولم مولفیکس میزدم اینم همینطور عالیه
مای بیبی خوبه سایز یک اوکیه برای بعد از دنیا اومدن صفر نمیخاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.