مای بیبی بهتره یا مولفیکس کدومو بخرم

۱۶ پاسخ

من هم مولفیکس استفاده کردم هم مای بی بی.ولی واقعا مولفیکس عالیه

شاید نظرات متفاوت باشه ولی من مای بی بی رو بهتر میدونم مولفیکس فقط یه بسته خریدم

مولفیکس بهتره

من هم مولفیکس هم مایبیبی هم ببم استفاده کردم بهترینش مای بیبی بود

مای بیبی جدیدا کانال دار شده رو جون بچه علامت میندازه

مولفیکس قدرت جذبش بیشتره.شک نکن خواهر عزیزم.مای بی بی نم میده.اصلا کشهاشونم کلی فرق میکنه.مهم قدرت جذبه.مولفیکس بهتره

وای مولیفیکس خوبه نرم تره نسبت ب مای بیبی ، مای بیبی خیلی اذیت کرد بچمو قرمز کرد جا چسبش

مای بیبی اصن نشتی ندارع و عالیه

من مای بی بی استفاده میکنم عالیه مولفیکس گرونتره

مای بیبی بچه ها کمترین حساسیتو بش دارن

من صفر مای بیبی گرفتم.سایز۱تا۳مولفیکس هر کدوم یه بسته فقط تا ببینم دنیا بیاد چی بهش میسازه ..
قبلا مولفیکس فقط به بچهام ساخت.
باید ببینی چی به بچه میسازه

برای دخترم از مایبیبی راضی تر بودم
برای دومی هم مای بی بی گرفتم

مای بی بی

بنظرم بیشتر سلیقه ایه و اینکه کدوم مارک به بچه بیفته ولی من ترجیحم مولفیکسه

من هر له نوزادیو مای بیبیم بوی بستیه عالیه

من سر پسرم مولفیکس میبستم خوب بود برای دخترمم مولفیکس میگیرم

سوال های مرتبط

مامان محیا مامان محیا ۱۴ ماهگی
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته پانزدهم بارداری
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان 🩷آرام🩷 مامان 🩷آرام🩷 ۱۰ ماهگی