پوشک مای بیبی بهتره یا مولفیکس ؟ طبق تجربتون

۱۴ پاسخ

من مای بی بی استفاده میکنم راضیم

طبق تجربه خواهرم مولفیکس
میگفت تنها پوشکی گ هرجورم بد ببندی پس نمیده

مولفیکس من گرفتم واسه دخترم

من که از مولفیکس راضیمم

من که پرسیدم میگن مای بی بی بهتره،مولفیکس نم پس میده.

مولفیکس بچهای من به مای بی بی حساسیت داشتن

برا نینی مولفیکس خوبه مدل چسبی مای بیبی نم پس میده خوب نیست اصلا
ولی برا موقعی که راه میره مای بیبی مول شورتی خوبه

مای بیبی

خالم گفت مای بیبی خوبه بچه ش چند ماهشه
منم مای بیبی گرفتم

مولفیکس خوب نیس من واسه دخترم یادمه میبستم یه جیش میکرد تموم ابراش پودر میشد میریخت بیرون

من دوتاشم استفاده کردم ، دز یه حد هستن . فقط کاغذ محافظ مولفیکس یکمی خشک تره.

مای بیبی بنظرم
یه بار مولفیکس گرفتم براش اصلأ چسب خوبی نداشتن

من برای دختر اولم مای بیبی گرفتم و راضی بودم

والا من‌فکر میکردم مولفیکس ولی جاریم میگفت مای بی بی خوبه

سوال های مرتبط

مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته پانزدهم بارداری
مامان محیا مامان محیا ۱۴ ماهگی
مامان نیلسا مامان نیلسا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آرن مامان آرن ۹ ماهگی
مامان آریا و آوا مامان آریا و آوا ۱ ماهگی