۳۵ هفته بستم فک کنم
پوشک سایز ۰ گذاشتم مارک مای بی بی
ست بیمارستانی یه دست بلوز شلوار
یدونه خشکن پتو گلبافت کیسه خاب
دستمال کاغذی دستمال مرطوب وازلین بچه گوش پاکن پستونکو شیشه شیر
من الان بستم
واسه بچه قنداق فرنگی دو دست لباس پتو حوله دستمال مرطوب دستمال کاغذی کلاه دستکش جوراب پوشک سایز صفر مارک مای بیبی یا مولفیکس
واسه خودت ی دست لباس راحتی پوشک سایز بزرگ حوله بزرگ و کوچیک
من هنوز هیچ کاری نکردم حتی لباساشم نشستم هنوز ی سری چیز میز دارم بخرم
پوشک صفر بگیر واسه بیمارستان .مای بی بی یا مولفیکس یا هانیز
من جز لباس هنوز چیزی نخریدم😑
صفر بگیر مای بیبی مولفیکس بزرگه
من از ۳۰ بستم
من پوشک ۰ خریدم
بنظرم ۳۴.۵ به بعد ببنید بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.