عزیزم مارک مای بی بی بهتره مولفیکس زود نم میده یه بسته صفر بخر
دو سه بسته سایز۱ دو بسته سایز ۲
احتیاج نی اولش زیاد بخری
مایع لباس احتیاج داری شامپو سر و بدن، دستمال مرطوب، کرم سوختگی، کرم دست و صورت
من برند هانیز خریدم
منم ۲تا سایز ۱ و دوتا سایز۲ مای بی بی گرفتم بهداشتی ام پینو گرفتم
من سر دوتا بچه ام هم مولفیکس میبستم راضی بودم .برای این یکی هم مولفیکس میگیرم .به نظرم فعلا یک بسته 40 تایی سایز 1 بگیر
منم فعلا سایز یکمای بیبی خریدم
زیاد بگیری یهو بهش نمیسازه
من مارک ما بی بی خرید سایز یک خریدم فعلا ۲تا بسته ۴۰ تای
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.