من مارک مای بیبی گرفتم دوتا صفر دوتا یک دوتا دو
مای بی بی تا میتونی سایز ۱بخر
مای بیبی من گرفتم صفر دوتا
یک دوتا
دو دوتا
سه هم دوتا
سلیز۳بیشتراز همش لازمه ۳/۴ماه اندازش میشه
مای بیبی و مولفیکس خوبن هانیز سغیزاش بزرگن برایچه سایز صفر برا نوزاد کمتراز سه و ۳بدرد میخوره یک بخر دو سه تا بقیش ۲
من۳تا۱گرفتم ۳تادو و۳تا۳ مولفیکس
اگه وزن بچه 3 به بالا بود 1 بگیر
همه چی بستگی به بدن نی نی داره من هم مای بیبی گرفتم هم مولفیکس اونم سایز ۱ از هرکدوم ۲تا
مارک مای بیبی سایز صفر و یک
من مای بیبی گرفتم
فعلا ی صفر گرفتم برا بیمارستان
ولی ۱.۲هم میگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.