مولفیکس سایزیک
من یک گرفته بودم بچم 3کیلو بود اما بزرگ بود براش
ا
ز اون روزا دارم صفر استفاده میکنم
من سایز یک مولفیکس گرفتم
دختر من 3300 بود تا دو هفته صفر مصرف کرد البته قدش هم بلند بود برای همین تپلی نبود
بسته به جثه بچه داره
میتونی 1 بخری اگر دیدی بزرگه بعد بری صفر بخری
حتما مای بی بی بگیر چون مولفیکس چسبش ضعیفه سایز یک من دخترم 3200بود
مولفیکس سایز صفر نداره من یک گرفتم چون میگن مولفیکس بهتره
من برا پسر اولم صفر گرفتم فقط دو روز اول استفاده کردم بعد تنگ بود سایز یک گرفتم سایز صفر هدر رفت ، اگه صفر گرفتی ی بسته کوچولو بگیر لااقل
اگه بچه ات سه و سیصد ب بالاس شماره یک بگیر ، طبق اخرین سونو بعد برو پوشک بگیر
سایز صفر مای بیبی بگیر چون بچه خیلی کوچولوعه بدنیا میاد مگه اینکه ۴/۵کیلو باشه که خیلیی کم پیش میاد
سایز صفر حتما بگیر جونم
من یک بسته سایز یک گرفتم فعلا تا استفاده کنیم ببینیم سایزش چطوره ،.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.