سلام دوستان.
بخوام پوشک بگیرم. چه مارکی .
وازهر سایزی چندتا بگیرم؟

۴ پاسخ

من مارک مای بیبی سایز 0 یک بسته و ۳ بسته سایز یک گرفت مامانم برام

من از سایز یک مای بیی سه تا خزیدم فعلا.بقیه سایز ها هانیز خریدم

عزیزم اول ی بسته مثلا مای بیبی یا مولفیکس بخر ببین بعضی بچها حساسیت نشون میدن ب بعضی پوشکا فعلا یه بسته مولفیکس ک بیشتر بچها خوبن باهاش بخر صفرش رو اگ حساسیت نشون نداد بیشتر بخر ازش

سلام عزیزم من خودم یه کوچیک خریدم مارک هانیز بهم داد .
گفت اول تست کن هرچی بهش ساخت بعد بیا بخر براش

سوال های مرتبط

مامان دلبندم مامان دلبندم هفته سی‌وپنجم بارداری