زیاد نخر عزیزم من مولفیکس خریدم دخترم حساسیت الان داشت مای بی بی استفاده میکنه
به نظرم مای بی بی از همشون بهتره یدونه سایز یک بگیر چون زیاد بخری بهش نسازه رو دستت میمونه☹️
من اوایل دختر به مای بی بی حساسیت داشت ولی بعدن خوب شد
ولی کلا مارک ها نیز
خوبه همیشه هانیز میگیرم هم نازکه وقتی زیاد جیش میکنه پف نمیکنه
بافتش هم نرم تره
چسبش پهن تره
من دنیا اومد مای بیبی میبستم گلم
بعد ۴ماه هانیز بستم
بعد مولفیکس
وسطا اگه پیدا نمیشد کوکومی و بارلی و ببم
الانم شورتی مای بیبی
ولی بنظرم هانیز از همش بهتره
یعنی بهتره بگم هر چی پوشک تو بازار بوده من استفاده کردم😂
هانیز بخر اصلا حساسیت نمیده قیمتشم مناسبه الگی پول برند نده
من پسرم به مای بیبی و همه برندا حساسیت داد
فقط مولفیکس.
شوهرمم دید داره گرون میشه کلی مولفیکس خریده .امیدوارم به اینم بسازه
مولفیکس و مای بیبی و هانیز هرسه تاش میگن خوبه
من از هرسه تا گرفتم البته الان دیگه گرون شدن نمیشه تعداد بالا گرفت
من برا دخترم مارک مای بیبی استفاده کردم تا آخر.....
ولی الان یه بسته ۴۰ تایی سایز یک مولفیکس خریدم اونم چون تخفیف خورده بود، روزای اول ک زیاد استفاده میشه حالا اگ دیدم بهش نمیسازه باز مای بیبی میخرم
مایبیبی خوبه
من مای بیبی خریدم از هر سایز چندتا
مای بیبی و مولفیکس خوبه
ی بسته مای بیبی سایز صفر بگیر عزیزم،چون میگن واسه روزای اول نی نی سایز ۱ مولفیکس خیلی بزرگ میشه
مولفیکس اصلا جذب نداره چسباشم افتضاح یکیار مصرف
مای بیبی
مای بیبی بهترین مارکه
والا من شنیدم مولفیکس ولی خودم نمیگیرم تا دنیا بیاد
مای بیبی ازهمه بهتره
بهترین و بدترین نداره
باید ببینی کدوم بهش میسازه. الان به مثلا به دختر من مولفیکس نمیساخت و خیلی هم بو میگرفت با یه بار جیش. مای بیبی هم اوایل خوب بود اما بعد خراب شد. دیگه مرسی و ببم میبستم
اما واسه اولش سایز صفر مای بیبی لازمه
فقط مای بی بی و مولفیکس خوبه
مولفیکس خوبه
مای بی بی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.