پوشک واسه نینی چه مارکی بگیرم خوبه ؟؟

۱۵ پاسخ

من مای بیبی گرفتم

مولفیکس

من مای بی بی گرفتم

مولفیکس

مای بی بی

مولفیکس کلا حساسیت نمیاره من سر پسرم استفاده کردم هنوزم استفاده میکنم

مولفیکس

من که مای بی بی خریدم خوبه

هانیز به نظر من عالیه

منم نگرفتم نمیدونم
اصلا نمیدونم چ‌سایزی بهتره صفر یا یک

من سر پسرم پریما پمپرز میگرفتم عالی بود ولی الان خیلی دیگه قیمتش بالاش جان به به گرفتم

مای بیبی من تاحالا کسیو ندیدم بگه بهش حساسیت داده

ببم هم تعریف میکنن

عالیه

مولفیکس

سوال های مرتبط

مامان دلبندم مامان دلبندم هفته سی‌وپنجم بارداری