خانما پوشک چه مارکی خوبه و قیمت مناسب؟؟صفر بگیرم یا یک؟

۳ پاسخ

مارک هم دوستان گفتن مولفیکس معمولا بت اکثر بچه ها میفته

سایز صفر برای نوزاد نارس هست
نیاز نمیشه ان شاالله
شما سایز ۱ بگیر و فکر نکنم ۲تا بسته بیشتر استفاده شه
چون زود بزرگ میشه بچه

من دو بسته سایز یک مای بیبی گرفتم

سوال های مرتبط

مامان لیام مامان لیام ۴ ماهگی