۸ پاسخ

مارک مولفیکس و مای بی بی خوبن .سایز ۱ بگیر .سایز صفر برای نوزاد نارسه

آیا میدونستید؟صفر مولفیکس از صفر مای بی بی کوچیکتره ؟من بچم ۳۵۰۰بود تا حدودا بیست روز صفر مای بی بی بستم
بعدش یک بستم

بچه من۳۷۰۰دنیااومد تا۱۰روز ۰بستم

صفر برا نوزاد نارس خوبه

من سایز یک برند جان ببه خریدم

مای بیبی

یک خوبع منم یک گرفتم

آره یک بگیر مارک مای بیبی

سوال های مرتبط

مامان لیام مامان لیام ۴ ماهگی