مامانا برای بیمارستان،پوشاک سایز صفر ببریم یا یک؟؟

۸ پاسخ

۱ چونن ۰ واسه بچهای نارس و دوکیلو هست

سایز یک

یک ببر

من صفر گرفتم

من صفر گرفتم مونده رو دستم یک گرفتم

صفر من دخترم ۲۸۰۰ بود صفر میبستم پسر خواهرمم ۳۲۰۰ اونم صفر میبست مارک مای بیبی

ماما همراه ب من گفت ی بسته کوچیک سایز صفر بگیر ،
سایز یکم‌یه بسته گرفتم حالا هر کدوم اندازس شد

من صفر خریدم

سوال های مرتبط