۲۳ پاسخ

یک عزیزم صفر برا نوزادای نارس

من پسرم ۳۳۰۰ بود ۱ براش بزرگ یکم ولی اگ پسره ۱ بهتر چون صفر باعث می‌شه خایه هاش وقتی دسشویی میکنه بسوزه همون ۱ بهتر من صفر هم بستم ولی ۱ خوبه😁😁

یک بردار

من از هر دو برداشتم

بستگی به جسته بچه داره تو یک ببر دیدی براش بزرگه همون موقع همراهت یا همسرت یدقه میگیرع دیگه چون یکش از ۲ونیمه

دختر من ۳۰۵۰ بود من یک بردم خیلی بزرگ بود مجبور شدم صفر بخرم ۴ روز اول صفر بستم تا یکم جون گرفت

صفر اصن به درد نمیخوره
من بردم بیمارستان یه بار دوبار که زدم کوچیک بود خط انداخت گفتم سایز یک آوردن

از هرکدوم ۴تا برداشتم اضاف باشه برمیگردونم دیگ وزنی نداره که

1بردار

0 من خیلی به کارم امد بچم هم 3500 دنیا امد

یک من بچم ۲۹۵۰ بود یک بستم

1عزیزم
من دخترم وزنش 3100بود 1بردم برلس

من سایز یک بردم دو و نهصد بود بچه باید راحت باشه

دختر من 3300 بود تا 20 روز صفر بستم خیلی هم راحت بود

یه بسته ۰ خوبه چون نافش زخمه

یک ببر من صفر بردم تنگ بود

صفر بردار

۱ بردار صفر کوچیک میشه

یک بردار صفر نارس

صفر بردار عزیزم

یک عزیزم سایز صفر برا نوزاد نارسه

پنج تا صفربردار،پنج تا یک

من صفر برداشتم

سوال های مرتبط