مامانا برای ساک بیمارستان ، پوشک سایز صفر بردارم یا سایز ۱ ؟؟؟

تصویر
۲۲ پاسخ

صفر بردار من هنوزم صفر میبندم بچم ۳ کیلو دنیا اومد صفر هم بزرگ بود واسش

صفر بردار ولی فقط یه بسته بگیر بچه زود بزرگ میشه

این جدول کمکتون میکنه

تصویر

متناسب با وزن بچه عزیزم بردار

من یک برداشتم اوکی بود

والا بستگی ب وزن بچه ت داره من مارک مای بیبی سایز ۱ گرفتم فعلا ی بسته تا ببینم بهش میسازه یا نه

یک بردار

بچه اگه درشت باشه صفر براش کوچیک میشه یک بردار که حتی اگه درشتم نبود بزرگ نیست براش

من دخترم بدنیااومدنی وزنش ۳۳۰۰بود
سه بسته سایزصفراستفاده کردم براش

دخترم ۳کیلوهه صفر

صفر
یک بزرگه عزیزم

من صفر برداشتم پای بچم سوخت یک استفاده کردم

برا اینکه نافش باید بیرون از مای بیبی باشه صفر خیلی خیلی کمکت می‌کنه حتا تا زمانی که نافش نیافتاده صفر استفاده کن که خدای نکرده به نافش برخورد نداشته باشه

صفر یک بزرگه

صفر خوبه
چون بچه وزنش هرچقدرم باسه بازم یکی دوهفته اول سایز صفر اندازش میشه

هم صفر بردارید هم ۱ مثلا ۱۰ تا صفر ۱۰ تا ۱

دیگه اگه احتیاجش بشه سایز صفر همون اوایل میشه دیگه اگه بعدا ک نمیشه اگه خریدی برای بیمارستان صفر بردار

من سايز ١ مولفيكس گرفتم(٢/٥ تا ٥ كيلو)

۱بهتره ۰اذیت میشه بچه

صفر گلم

سایز صفر

میگن صفر خیلی کوچیکه ۱ خوبه

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته هفدهم بارداری