من بچه اولم 2500کیلوبودسایز صفر کوچیکه سایز یک بگیر
به نظر من پوشک صفر مال بچه های زیر ۲/۵۰۰ کیلو هستش من ک یک گرفتم اصلا صفر نگرفتم چون بچه زود رشد میکنه
بمنگفتن نگیر استفاده نمیشه اما بچه من ۳کیلو و ۱۰۰بود تا الا همش صفر استفاده کرده
من دوتا بسته استفاده کردم تا یک هفته بچم تقریبا ۳۴۰۰ بود
من یدونه گرفتم کلا
من یدونه گرفتم اصلا استفاده نشدسایزیک استفاده کردم
صفر اگه وزنش بالای ۲/۸۰۰ هست بدردش نمیخوره
سایز یک یه بسته بزرگ بگیر بهتره
چون تا یه ماهگی همون سایز یک کافیه براش بعدا دستت میاد که کی براش پوشکشکوچیکمیشه دیگه سایز ۲ براش بخر بعدا
من بچم الان ۲۲ روزشه
دو بسته سایز صفر استفاده کردم واسش یک بسته سایز ۱ تموم کرده
۳.۴۵۰ به دنیا اومد
اینکه میگن واسه بچه های نارسه دروغه
سایز یک واسه نوزاد بزرگه کلا
من سایز صفر دیگه نداشتم یک بستم واسش وگرنه یک همین الانشم بزرگه
من دخترم 4 بسته مصرف کرد
این سری همسرم رفته دوتا بسته گرفته
ولی واجب نیست بگیری، یک ببر دیدی بزرگه بعد برو صفر بخر
سلام عزیزم
من بچم 24 روزش هس از دیروز سایز 1 میبندم براش. 5 تا بسته صفر استفاده کردم براش. در صورتی ک بهم گفته بودن ی بسته صفر بیشتر نخرم. بچم هم 3کیلو 200 بود ولی 1 براش بزرگ بود
من یدونه گرفتم فعلا
یدونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.