خانما پوشک سایز صفر چند بسته بگیرم بنظرتون؟

۱۲ پاسخ

من یک بسته استفاده کردم برا هردو بچم بعدش یک

صفر روش نوشته برای نوزاد نارسه و زیر دو‌کیلو
سایز یک برای نوزاد دو‌کیلو به بالاست من دو بسته گرفتم

یک بسته بخر زیاد نخری فقط تا ۴روزش اندازه شه

اصلا نگیر صفر رو
یک بگیر
صفر برای بچه هفت ماهه ایناست
همین شماره یک
وزن ۳تا ۵کیلوعه

سایز صفر برای نارس هست نگیر.۱ بگیر

من یک بسته گرفتم فعلا

یکی...اگه کم بود اون موقع بگیر

نگیر اصلا فقط یک بگیر صفر برای بچه های نارسه

یک‌ بسته کافیه

من‌یه بسته گرفتم
روش نوشته وزن ۲.۵۰۰ حالا نمیدونم بکار میاد یا نه

اگه زایمانت زودرس هست بگیر والا پوشک سایز یک باید خرید

یک بسته کافیه

سوال های مرتبط

مامان مامان👶💙💙 مامان مامان👶💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۹ ماهگی
مامان هاکان👶🏻💙 مامان هاکان👶🏻💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙ᠻꪖ𝕣ꪖ𝕫💙 مامان 💙ᠻꪖ𝕣ꪖ𝕫💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آقارادمهر🩵 مامان آقارادمهر🩵 ۳ ماهگی