اره دیگه نخر
مونده چند کیلو باشه من 4بسته استفاده کردم
یه بسته هم کفایت میکنه تازه اونم بستگی به وزن بچت داره اگه تپل و وزنش خوب بشه نیازی به صفر نیست
صفر فکر نکنم اصلا استفاده بشه
من دخترم ۲۴۰۰ بود صفر میبستم ولی میتونستمم یک ببندم نیاز به صفر نیست
صفر از ۲ کیلو تا ۲ونیم استفاده میشه .
نخر اصلا
طبق سنو اخرت بخر
من برا دخترمم سایز ۱ گرفتم برا اینم
من یدونه بزرگ خریدم
من یدونه خریدم همونم براش چند روز بعد کوچیک شد دیگه بزور پوشک بسته میشد
صفر نیاز نمیشه یک بخر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.