خانما دو بسته پوشک سایز صفر بسته دیگه

۱۰ پاسخ

اره دیگه نخر

مونده چند کیلو باشه من 4بسته استفاده کردم

یه بسته هم کفایت می‌کنه تازه اونم بستگی به وزن بچت داره اگه تپل و وزنش خوب بشه نیازی به صفر نیست

صفر فکر نکنم اصلا استفاده بشه

من دخترم ۲۴۰۰ بود صفر میبستم ولی میتونستمم یک ببندم نیاز به صفر نیست

صفر از ۲ کیلو تا ۲ونیم استفاده میشه .
نخر اصلا
طبق سنو اخرت بخر

من برا دخترمم سایز ۱ گرفتم برا اینم

من یدونه بزرگ خریدم

من یدونه خریدم همونم براش چند روز بعد کوچیک شد دیگه بزور پوشک بسته میشد

صفر نیاز نمیشه یک بخر

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۹ ماهگی
مامان هاکان👶🏻💙 مامان هاکان👶🏻💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙ᠻꪖ𝕣ꪖ𝕫💙 مامان 💙ᠻꪖ𝕣ꪖ𝕫💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آقارادمهر🩵 مامان آقارادمهر🩵 ۳ ماهگی