خانوما پوشک ی بسته سایز صفر بگیرم یکی هم سایز یک خوبه؟!!!

۸ پاسخ

بنظرمن صفر نگیر چون زود کوچیک میشه
سایز یک برا بچه های دونیم تا ۵کیلو هست

من هم صفر یه بسته میخام بخرم و یه بسته هم یک خریدم دیگ بقیش بمونه ببینم چی به پوستش میسازع یه وقت زیاد بگیرم پوستش حساس باشه نسازع بدترع

صفر برای بچه های خیلی ریزه اگه وزنش اوکی هست مولفیکس ۱ بگیر و اوایل خیلی هم مصرف میشه حداقل ۱۰ تارو میخواد ولی اگه تپله خیلی نگیر

البته تعداد بسته ها فرق داره من خودم صفر هنوز نگرفتم چون مولفیکس صفر نداره باید مای بی بی بگیرم
ولی بسته ۴۰ تایی دوتا یک گرفتم فعلا دوتا دو

صفر فعلا یکی بسه ولی یک دوتا رو حتما میخوای

من یدونه صفر خریدم دو تا ۱ دو تا ۲ یدونه ۳ فعلن تا به دنیا بیاد

پسر من با وزن ۲۸۵۰ دنیا اومد دوتا بسته ۰ نیازم شده

مامانای خوشکل .
کلی جنس جدید نوزادی اوردم
هم وارداتی هم اقتصادی
هر قیمتی بخواین جنس داریم
همه ضد حساسیت و با کیفیت عالی
یه سر به کانال روبیکامون بزن کلی مامان اونجان و خرید کردن و راضی بودن

ایدی کانال روبیکا
@nini_heed1

شماره روبیکا
۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳

سوال های مرتبط

مامان 💙ᠻꪖ𝕣ꪖ𝕫💙 مامان 💙ᠻꪖ𝕣ꪖ𝕫💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان ❤آراد💙 مامان ❤آراد💙 ۹ ماهگی