۱۰ پاسخ

عزیزم بستگی به بچت داره
ولی من صفر گرفتم

من ۱ گرفتم
شاید یه بسته صفر هم بگیرم

من سایز ۱ گرفتم

بالای ۳ کیلو سایز یک
.کمتر از ۳ کیلو سایز صفر

واسه بیمارستان صفر میخوای بخری؟

من ۱ گرفتم

سایز ۱

سوال منم هس بنظرتون چون پاهاش نرم اوایل بهتر نییس کلا تاچند هفته اول موقع بیرون رفتن فقط پوشکش کنیم پاهاشون پراتنزی نشه همش پوشک کنیم

بستگی داره چند کیلو باشه ،الان چند کیلو هست ؟

بستگی به وزن بچه داره.اگر ۳ونیم به بالائه یک

سوال های مرتبط

مامان هاکان👶🏻💙 مامان هاکان👶🏻💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان ❤آراد💙 مامان ❤آراد💙 ۹ ماهگی
مامان 🐣آرکان👼🏻 مامان 🐣آرکان👼🏻 ۴ ماهگی