پوشک بچه سایز صفر خوبه بگیرم یا یک ؟

۱۳ پاسخ

من یک میگیرم

سایز صفرمای بی بی بگیر یک نگیر بزرگه

صفر ۱ بسته زیادم هست

من یک مولفیکس کرفتم
روش نوشته ورن دو تا پنج کیلو
و سایز صفر مولفیکس برای بچه نارس هست

یک بگیر

بستگی به کوچولو داره اگه وزنش خوبه و رشدش خوب بوده یک براش بگیر ولی اگه وزنش زیر ۳ کیلوئه و ریزه است صفر بگیر من هنوز دارم صفر می‌بندم

برای بیمارستان یک‌بگیر بنظرم

یک
صفر برای نوزاد نارس هست

یک بگیر من صفر گرفتم ،از بیمارستان دادم به یه بنده خدا، بچت بالا ۲, کیلو یک باید ببندی

یک...

یه بسته صفر یه بسته یک... کافیه در این حد

مامان من میگفت من ۲/۸۰۰ بوده وزنم نوار بهداشتی هم بزرگ بوده بنابراین صفر میگیرم واسه بیمارستان

نگا سایز صفر فوقش ده تا دونه کافیه
و سایز یک هم تا بیست روزش
من الان یک کوچبک شده براش
سایز یک ببر صفر هم ی بسته کوچبک بخر چون چند روز بیشتز نمیتونه بپوسه

سوال های مرتبط

مامان ❤آراد💙 مامان ❤آراد💙 ۹ ماهگی
مامان هاکان👶🏻💙 مامان هاکان👶🏻💙 روزهای ابتدایی تولد