میگن مولفیکس، از فامیلامون بچش دنیا اومده بستگی ب جُسه بچه داره اونم بچش ۳ کیلو و خورده بود میگفت سایز صفر فقط دو دونه لازم شده بعدش رفتن سایز یک گرفتن
من مولفیکس گرفته بودم برا دخترم برا پسرم هم همونو میگیرم چند بستشو یادم نیس فعلا دو بسته میخرم صفرشو ببینیم چی میشه
مولفیکس خوبه من واس پسرم تا یکسالگی مای بی بی بستم ولی اویزون میشد سریع بعد دوستم گفت مولفیکس بگیر از وقتی مولفیکس استفاده میکنم خیلی بهتره اویزون نمیسه جذبش بیشتره
من هانیز خریدم
خیلی تحقیق کردم به همه بچه هامیسازه
مای بیبی
سایز صفر برای بچه های نارس استفاده میشه من اصلا نگرفتم
عزیزم یه بسته بگیر شاید بچت به اون مارک بدنش حساسیت نشون بده
مولفیکس خیلی خوبه
۱بسته کافیه بچه روزای اول خیلی زود رشد میکنه
هانیز سه تا بستگی ب بچه وزنش داره
هم مولفیکس خوبه هم مای بیبی
کم بگیر که ببینی به نی نی میسازه یا نه
مای بیبی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.