بستگی به وزن بچت داره
اطرافیان من هیچکدوم سایز ۰ نگرفتن ، همه از ۱ شروع کردن 😁
من هانیز گرفتم کلا سایز ۰ نداره.
و اگه وزن بچه نرمال باشه ۰ نمیخواد گویا.
من ۳ بسته ۲۰ تایی سایز ۱ گرفتم.
پسر من ۳ کیلو بود ولی سایز صفر میپوشیدم یک بزرگ بود براش
من شنیدم میگن هانیز الان از همشون بهتره سایز صفر فقط برا دو سه روز اول خوبه یه بسته کافیه یک بگیر کنارش
سایز یک بگیر مارک مای بیبی به نظرم با کیفیت تره ....قبلا مپلفیکس بهتر بودا پلی الان واقعا افتضاح شده دیگه ..حتی مارک ببم هم ازش بهتره .
مولفیکس سایز یک
من بچم ۳۴۰۰ بود دارم ۰ مای بیبی میبندم
مای بی بی بهتره یه بسته بخری فک کنم کافیه صفر خیلی استفاده نمیشه مگر اینکه بچه کوچک باشه کم بشه بعدش دوباره میخری
مارک مای بیبی بگیر یه بسته بگیر چون اگه بچت درشت بودمای بیبی ها میمونن اگه ریز بود هم بعدا میگیری
۳۵۰۰ بود دخترم اصلاصفر نگرفتم برای پسرمم صفر نمیگیرم
سایز صفر مال کودک نارس همون یک بگیر.مای بی بی و مولفیکس خوبن
صفر نگیر چون ب من گفتن ب درد بچه میخوره ک میره دستگاه ۱.۲ فعلا بگیر
من خودم مولفیکس گرفتم اما بعد فهمیدم مای بی بی بهتره
بنظرم یک یا دو بسته😂🤭🥹 منم میخام بگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.