۱۶ پاسخ

صفر من ی روژ مصرف کردم.تنگ بود
مارک مولفیکس

مارک مولفیکس مارک خوبیه واس دخترم استفاده کردم

مولفیکس راضیم

من صفر گرفتم از ديجي چون ميگن گير نمياد مارك ماي بيبي

صفر نگیر همون یک بگیر

من مای بی بی گرفتم

من یک بسته سایز ۱گرفتن مامانم اینا برای اوایل

احتمالا سایز صفر یا استفاده نمیشه یا نهایتا یکی دو بسته پس نمی‌خرم
یک به بعدو بگیر

مارک مای بی بی گرفتم خوبه راضیم سایز صفر گرفتم به کار اومد

سایزیک بگیر

من مای بیبی خریدم.۲بسته صفرخریدم بقیه ش ۱.نمیدونم کافیه دوبسته صفر یانه.

مای بیبی

سایز یک بگیر بهتره

من یک گرفتم صفر اصلا نگرفتم طبق تجربه اطرافیان گفتن صفر برای نوزادای زیر ۲/۵۰۰ خوبه

من یدونه سایز صفر میخرم یدونه سایز یک بقیش بعدا

مای بیبی سایز ۱

سوال های مرتبط

مامان آقارادمهر🩵 مامان آقارادمهر🩵 ۳ ماهگی