من هانیز گرفتم ولی سایز ۱ گرفتم با این وجود حس میکنم کوچیکه شمبول پسرم گرمش میشه
مای بیبی صفر بخر بقیش مولفیکس
چون صفر نداره مولفیکس از مای بیبی هم خیلی بهتره منکه راضی بودم سر دومی هم همین مارک میخرم
سایز صفر برا بچهای نارسه
هانیز سایز یک روش نوشته مناسب 2تا 5کیلو
هم جنسش خوبه هم بهتره سایز هاش نرماله
مولفیکس اصلا خوب نیست نم پس میده چسبش زود شل میشه کیفیت خوبی نداره بنظرم مای بیبی از همه بهتره
مای بی بی بهترینه
مولفیکس ترک راحت پیدا میکنید؟
مولفیکس پس میده چسباشم ضعیفه مای بیبی خیلی بهتره چسباش ازمولفیکس محکم تره
من مولفیکس میگیرم سایز یک
قطعا مولفیکس عزیزم
عزیزم مای بیبی صفر بگیر کمترین حساسیت و بیشترین مورد میوفته ب بچه بقیه سایز ها هم مولفیکس خوبه هم مای بیبی ،هانیز نمیدونم یه بار من گرفتم نم داد دیگه نگرفتم
منم پرسیدم مثه اینکه مولفیکس سایز صفر نداره اگر سایز صفر میخوای مارک دیگه مثه مای بی بی داره
مولفیکس گرفتم و مای بیبی ، مولفیکس سایز صفر نداره کلا مای بیبی سایز صفر داره ولی برای بچه های زیر ۳ کیلو هست ❤️
مولفیکس سایز صفر نداره،پمپرز عالیه
مولفیکس ۱ اوکیه برای بدو تولد وزن ۲تا ۵ کیلو زده بچه ۲به بالا مناسبشه صفر نداره مولفیکس تا جایی ک میدونم
به من گفتن مای بیبی بهتر از مولفیکسه،فعلا چند بسته مای بیبی گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.