پوشک هانیز مولفیکس یا مای بیبی کدوم خیلی خوبه؟

۱۲ پاسخ

هانیز خریدم چون کمتر دیدم کسی بگه بچه ام بهش حساسیت داشته. و نازکه و نم پس نمیده.نشانگر تعویض هم داره

هانیز استفاده کردم خیلی جذب خوبی داره مای بی بی شورتی میپوشه دخترم راضیم

من مای بیبی هانیز تعریفشو شنیدم

فقط هانیز

کدومش ارزون تره؟

من طبق تجربه خواهرم هانیز گرفتم

آشنامون بچه اش به مای بیبی حساسیت داشت. میگفت چندتا برند عوض کردیم. مولفیکس خوب بود. چند نفر دیگه هم شنیدم گفتن مولفیکس کمتر حساسیت داده تا الان. من مولفیکس خریدم فعلا

هانیز رو هم از چن نفر تعریفشو شنیدم

من قبلا مولفیکس استفاده کردم عالی بود
الانم مای بیبی خریدم و روش زده ضد حساسیت،دیگ نمیدونم تا چ حد صحت دارع

بنظرم از‌هرکدوم‌یه بسته بخر ببین به کدوم سازگارتره

مای بیبی خوبه
مولفیکس همش پس میده خیلیم حساسیت زاست

من پسرم به مولفیکس حساسیت داد وحشتناک اما مای بی بی اوکی بود.

سوال های مرتبط

مامان ساجده🩷 مامان ساجده🩷 ۱۲ ماهگی
مامان عسلچه🍯 👼🏻🍼 مامان عسلچه🍯 👼🏻🍼 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نواز مامان نواز هفته سی‌ویکم بارداری