خانما پوشکبرند مای بیبی خوبه یا مولفیکس کدوم بگیرم

۷ پاسخ

من مولفکس سایز یک گرفتم، مای بیبی سایز 2

به من گفتن صفر رو مای بیبی بگیر اصلا نم نمیده
یک به بعد مولفیکیس

من فعلا مای بیبی گرفتم

هر دو خوبه
من برا بیمارستان سایز صفر مای بیبی گرفتم

من مولفیکس میگیرم

دوتاش خوبه بستگی داره کدوم به‌کوچولوت بسازه

مولفیکس خوبه

سوال های مرتبط

مامان هدیه زهرا(س) مامان هدیه زهرا(س) هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان سید مرتضی مامان سید مرتضی ۸ ماهگی