۱۳ پاسخ

میگن مای بیبی بهتره همه جاهم دارن بقیه رو تو این شرایط سخته بعد بخای پیدا کنی

اکثرا از مای بیبی راضی هستن

من مولفیکس استفاده میکنم تاالان راضی بودم

منم شنیدم که مای بیبی بهتره برای استفاده اول چپن حساسیت نمیده

مای بیبی سایز صفرداره جذب وکش هاش بهترم هس بو هم نمیده

من مولفیکس استفاده میکنم خیلی خوبه

مولفیکس بهتره اصلا حساسیت نمیده

من برا پسرم مای بی بی استفاده کردم
الانم برا دخترم مای بیبی گرفتم

هانیز هم خیلی خوبه

ببم خوبه من استفاده میکنم

من هردو رو گرفتم

برا من بیشتر جان ببه رو پیشنهاد دادن که خوبه

دوتاش خوبه ولی مای بیبی دیگ جدیدا بهتره میگن
من هانیز هم گرفتم

سوال های مرتبط