مامانا مولفیکس بهتره یا مای بیبی؟؟؟ چند بسته فعلا بگیرم؟

۹ پاسخ

مولفیکس ۰ نداره ۱ داره من واسه اول مای بی بی ۰ خریدم برا بعدش مولفیکس میخرم چون یک برا بچه ۳ کیلو بزرگه

من یه بسته سایز ۱ مولفیکس گرفتم تا ببینم نتیجه چی میشه

قطعا مولفیکس
مای بیبی زود افتاده میشه

مارک مای بی بی بهتره برای دخترم مولفیکس حساسیت کرد من سایز یک دو بسته خریدم فعلا

من مای بی بی گرفتم برابچه اولم هم مای بی بی گرفتم خیلی خوب بود

منم مولفیکس خریدم ۴بسته سایز کوچیک برا ماه اول

من مولفیکس گرفتم از تمام اطرافیان پرسیدم اصلا حساسیت نداده
مای بیبی هم خوبه

مای بی بی ولی فقط ی بسته بگیر ک اگه حساسیت داشت بتونی عوض کنی .

من برا هر دوتا بچه هام مولفیکس استفاده کردم. برا تو دلیم هم انشاالله مولفیکس استفاده میکنم.

سوال های مرتبط

مامان یازده ماهه مامان یازده ماهه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته پانزدهم بارداری
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان سلین 🍒💖 مامان سلین 🍒💖 ۱ ماهگی
مامان Joje🐣🩵 مامان Joje🐣🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری