من طبق تجربه ی بچه ی اولم
اول هانیز خوبه بعد مولفیکس بعد مای بیبی
سایز ۱ فعلا ۱ بسته بخر معلوم نیست بچه چن کیلو دنیا بیاد
گفتن مای بی بی بهتره من گرفتم
سایز یک رو تا چن ماهگی باید براش بگیریم
یه بسته مای بی بی گرفتم میگن تولید جدیداش خوب نیست مولفیکس بهتره ۲بسته ام مولفیکس گرفتم هر سه بسته سایز ۱
از چند نفر شنیدم مولفیکس اول استفاده نکنین بدلیل قدرت جذب بالا اکثر بچها بدو تولد حساسیت میدن مایبیبی و هانیز گزینها مناسب تری هستن
من به دخترم مولفیکس بستم
مای بی بی بهش نساخت
من سایز ۱ مولفیکس گرفتم
سایز ۰ یه بسته مای بی بی
و نمیدونم کدوم به نی نی میسازه
مای بی بی از همه بهتره
من صفر نگرفتم چون روی خود مای بی بی زده صفرش تا ۳ کیلو هست چندتا 1 گرفتم
مای بیبی بهتره بنظر من
خب میگن مای بی بی بهتره منم همین مارکو خریدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.