۷ پاسخ

مارک مای بیبی بگیر هیچ حساسیتی واسه نوزاد نداره خیالت راحتره

مولفیکس خوبه

من رودخترم مای بی بی بستم روی اینم میبندم

من مولفیکس خریدم از سایز یک

من مای بیبی گرفتم چون کوچکترین سایز رو مای بیبی داش

من مای بیبی خریدم
سایز صفر یه بسته کوچیک خریدم

من مای بیبی گرفتم

سوال های مرتبط

مامان هانا و هامین مامان هانا و هامین ۱۰ ماهگی
مامان آرن مامان آرن ۹ ماهگی
مامان آریا و آوا مامان آریا و آوا ۱ ماهگی